22 December 2009! härlig dag

hejsan, idag vaknade jag väldigt sent :]  men det var inte det jag egentligen ahde tänkt skriva om men nu blev det så . jag vet att det är den 23 men jag ville skriva om igår så att ni fattar(AA)
 
igår så var det lovdagen , jag gick på stan med Mirnada , Arvid och jacob , vi fetigt kul , först gick jag och mirnada te henne och fixade lite things , sen gick vi runt lite sen "mötte vi upp" Arvid ochjacob igen , då skulle jacob någonstans och fika  då gick vi andra te FRASSES och åt . sen så gick vi bara runt och så , sen gick vi hem till miranda allihopa och snackade och skrattade, lyckad dag .

och sen min lilla fina  Felicia ska på nån jävla lyxkryssning över jul den jäveln jag hatar henne just nu men det går väl över , (för hennes egen skull) haha men jaah har pratat med henne idag och ska köpa en julis klapp åt mig nu :)eller så har hon redan gjort det (AA) menmen ,

ni får hare bra
Pusssss
//LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0