how can i explane , the fear you feel inside.....

Hejsan!
ikv var jag juh med mikkie men jag teep dissa henne :P nejmen vi kollade på min träning och jag fick vara med och lägga nåra straffar och sånt , men mikkiee hade det nog inte så ttråkit för när jag ville gå som ville inte hon det för att hon skulle fara med Fridå hem :)
jaah och det var en sak som jag glömde berätta iförut idag, jag Fridå och basse spelade med småkillarna på den nya multiarenan vi har fått och basse blev så ägd mitt och fridås  lag ägde ut han :P
men aja sen fick en av dom en boll påå näsan och han började blöda näsblod och jag som e känslig för blod fick lov att gå med honom te Fritis(stavning:P) och leta efter en lära och sen när jag sa åt Ricard så anklaga han mig för att ha knockat ner honom fast på skoj om ni inte fattade det :P aja phett nice dag iallafall :p
ni får hare så bra
PUSSBYE
ÄlskarEr
//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0